fredag den 3. juli 2009

Google Street View Cameras spotted in Odense


Igår så jeg Google Street View bilen kører rundt i Odense (2x) ... Det gik så stærkt at jeg ikke nåede at vinke, men jeg skal da have checket om jeg kom med på billederne når de engang (snart forhåbentligt) kommer online ... Det er et stykke tid siden at jeg læste i medierne at bilerne kørte rundt herhjemme så det overraskede mig lidt at de stadig (igen) kører rundt ... Det kan jo så desværre betyde at det tager nogen tid endnu inden at vi ser Street View Odense ...
/Sik


Yesterday I saw the Google Street View car driving around Odense (twice) ... It happened very fast and left me no change to wave at it but any how I'm gonna check out the images when they come online ... It's been som time (months) since I first read about the cars driving around i DK so I was a bit surprised to see them still driving around ... That unfortunately means that it will take some time still before we see the images of Street View Odense ...
/Sik


Quote



1 kommentar:

  1. Uhm de kører altså stadigvæk rundt - Jeg så bilen i Brøndby i slutningen af maj. De startede i april. Nå men hele DK har 70000 km vej

    SvarSlet