torsdag den 24. juli 2008

Få styr på dine kvitteringer!

Hvis dette ikke bliver en success så ved jeg ikke hvad der kan. Jeg har en aftale med at mødes med folkene bag konceptet og jeg ser virkelig frem til at møde dem og høre hvor langt de er nået og om hvad de brygger på for fremtiden. Jeg udtænkte et lignende koncept tilbage i 2006, men jeg er ikke den fødte entreprenør så det er godt at der er andre som er.

If this is not going to be a huge success I don't know what will. I have a meeting appointment with the guys behind eKvittering later today - and I really look forward to learn how they are doing and what they are preparing for the future. Back in 2006 I had similar thought about digitally storing all receipts and added a lot of GIS as well - unfortunately I am not this great entreprenuer kind of guy so I can only applause those who are.

/Sik






Få styr på dine kvitteringer!

Hurtig, sikker og nem opbevaring af dine kvitteringerGlem alt om irriterende små kvitteringer, der bliver væk på et øjeblik - tilmeld dig eKvittering og få styr på dine kvitteringer.

eKvittering er en elektronisk version af din kvittering. Det eneste du skal gøre er at tilmelde dit betalingskort, så sker resten helt automatisk næste gang du handler i en butik med eKvittering, og du vil altid kunne finde dine kvitteringer når du skal bruge dem - hurtigt, sikkert og nemt.

Source: http://www.ekvittering.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar